• 19.5.17

    PROMO KÓD

    Neobdrželi jste promo kód na 700,- Kč? Napište na roman@on-tisk.cz, obratem pošleme a můžete jej uplatnit při Vaší objednávce. Akce je určena pro dosud neregistrované B2B klienty, ceny v režimu standard a expres, platnost po dobu zveřejnění této novinky.

  • 20.3.17

    ALTERNATIVNÍ DODACÍ ADRESA

    Volba především pro agentury - pro dodání zakázky lze zvolit jinou dodací adresu, než je vaše standardní. Současně lze uploadovat váš vlastní dodací list nebo zvolit variantu dodání s anonymním dodacím listem. Toto lze využít i v případě osobního odběru (např. když váš kurýr vyzvedne u nás a jede přímo ke klientovi).  

  • 27.1.17

    MUTACE

    V nové verzi kalkulátoru naleznete mj. možnost zadání počtu mutací, po přihlášení lze poslat tip na vylepšení systému atd. 

  • 1.1.17

    PF 2017

    PF 2017

  • 22.12.16

    VÁNOCE 2017

    Přejeme všem klidné vánoční svátky. Naše provozní doba ve dnech 27. - 30. 12. je 8.30 - 17.00 hod.  

  • 5.12.16

    VÝBĚR PAPÍRŮ A LAMINACÍ

    Přehlednější výběr papírů a laminací díky strukturované nabídce možností.

  • 6.11.16

    ROLL-UP

    Nově lze ve velkoformátovém tisku kalkulovat a objednat ROLL-UP. Realizovat lze a) bez mechaniky, b) montáž do Vámi dodané mechaniky, c) včetně mechaniky. Tiskneme na speciální materiál, určený pro roll-up "display film". 

  • 20.10.16

    DUPLIKACE ZAKÁZKY

    Potřebujete zopakovat (duplikovat) již realizovanou zakázku? V přehledu svých zakázek otevřete detail realizované zakázky, zvolte "ZOPAKOVAT ZAKÁZKU" a kalkulátor Vám přednastaví specifikaci dle této objednávky. Termín, data a způsob dopravy zvolte podle aktuálních potřeb.  

  • 23.9.16

    RYCHLÁ VOLBA

    Rychlá volba vám podle zvoleného produktu přednastaví kalkulátor. Výrazně se tak zkrátí čas, který bylo dříve nutné věnovat nastavení z nulového stavu a méně zkušeným uživatelům usnadní práci s kalkulátorem. 

  • 7.9.16

    JINÉ DODACÍ ADRESY

    Nově lze pro dodání zakázky zvolit jinou dodací adresu, než je vaše standardní dodací adresa. Současně lze uploadovat váš vlastní dodací list nebo zvolit variantu dodání s anonymním dodacím listem. Toto lze využít i v případě osobního odběru (např. když váš kurýr vyzvedne u nás a jede přímo ke klientovi).  

  • 28.8.16

    STANDARDNÍ PROVOZNÍ DOBA

    Od 1. 9. je standardní provozní doba pro osobní odběr zakázek Po - Pá 8.00 - 19.30

  • 30.6.16

    Prázdninová provozní doba

    V červenci a srpnu je provozní doba Po-Pá 8.00 - 18.00 hod. Osobní odběr zakázek po 18 hodině prosím dohodněte individuálně s obchodním oddělením.

  • 3.6.16

    VYZVEDNUTÍ ZAKÁZKY DENNĚ DO 22 HOD

    Možnost vyzvednutí zakázky do 22 hod a to včetně soboty a neděle!!! Po předchozí dohodě můžete vyzvednout Vaši zakázku denně (včetně sobot a nedělí) do 22 hod ve vinotéce, která je v přízemí objektu naší provozovny. Zaparkovat lze v podstatě přede dveřmi vinotéky, koupě lahvinky není povinná, ale z vlastní zkušenosti vřele doporučujeme :) Tato nabídka platí pro klienty s bezhotovostní platbou a je nutné předem dohodnout s obchodníkem, který Vaši zakázku spravuje.

  • 11.4.16

    OFSETOVÝ TISK

    Poptávky na ofsetový tisk přijímáme na adrese ofset@on-tisk.cz

  • 24.2.16

    Archový tisk do 1000 x 320 mm

    Nově potiskneme v archovém tisku formát 640 x 320 mm (brožury formátu A4 na šířku včetně vazby V1 nebo V2). Maximální formát 1000 x 320 mm!! Kalkulace prozatím není online, prosím pište na kalkulace@on-tisk.cz nebo poptavka@on-tisk.cz

  • 31.12.15

    PF 2016

    PF 2016

  • 21.12.15

    PROVOZNÍ DOBA 22. 12. - 1. 1. 2016

    PROVOZNÍ DOBA 22. - 23. 12., 28 - 30. 12. od 9.00 do 17.00 hod.

  • 3.12.15

    EXPRES

    EXPRES: Díky nejlepší partě ve výrobě a nejsofistikovanějšímu zakázkovému systému jsme schopni odbavit několik desítek zakázek denně v režimu EXPRES. Pokud nespěcháte, pak Vám poděkujeme formou ceny v režimu EKONOM. 

  • 18.11.15

    EXPRES / STANDARD / EKONOM

    EXPRES / STANDARD / EKONOM  - v nejbližších dnech spustíme novou funkcionalitu systému, termíny a ceny Expres/Standard/Ekonom. V režimu STANDARD budou ceny a termíny v podstatě shodné se stávajícími podmínkami. EXPRES nabídne přednostní zpracování Vaší zakázky s cca 10 % příplatkem a naopak EKONOM Vám náklady na tisk o cca 10 % zlevní.  

  • 11.11.15

    Státní svátek

    V úterý 17. 11. slavíme a netiskneme. Věříme, že jste na tom stejně.

  • 12.9.15

    Nové tiskové stroje

    V současné době probíhá výběr nových tiskových strojů. Bude to nejmodernější, nejrychlejší, nejkvalitnější ... Xerox nebo Minolta. V obou případech to bude pozitivní posun pro Vás i pro nás. O výsledku Vás budeme informovat.

  • 27.7.15

    Poznámky ke specifikaci

    Nově můžete při objednávce připsat poznámky k jednotlivým parametrům specifikace. Lze takto například upřesniit počty jedotlivých mutací k celkovému počtu kusů, upřesnit požadavky na personalizaci atd.

  • 3.7.15

    Prázdniny

    O prázdninách tiskneme bez omezení. Samozřejmě taky pojedeme k moři, půjdeme na vandr, polezeme po horách,  ... ale provoz je nepřerušen. Užívejte si léta a jistoty, že když něco objednáte, tak to vyrobíme perfektně a včas.    

  • 6.5.15

    1.0.0

    26. 5. jsme oslavili 5 let od spuštění verze on-tisk 1.0.0. Filipe, kamaráde, díky.  

  • 14.3.15

    změny v or

    Miroslav Pilát společníkem a jednatelem, změna sídla a úprava jména společnosti.                 
    To jsou změny, ze kterých máme radost.

    Miroslav Pilát je absolutní profesionál v DTP a polygrafii, ale především maximálně čestný, spolehlivý a pracovitý člověk. Poznáte sami.
    Název společnosti jsme v souladu s novým CI upravili na ON tisk, s.r.o. a změna sídla logicky navazuje na naše přestěhování do nových prostor.   

  • 10.1.15

    adresa

    Jsme na nové adrese - KŘESOMYSLOVA 384/17, Praha 4, kde mj. VŽDY ZAPARKUJETE!

     

  • 23.11.14

    jdeme ven

    Pokud Vás zajímá, kdy jdeme s novým systémem ven, tak volejte hotline 608 821 781

  • 20.10.14

    nový systém

    V listopadu bude spuštěn zcela nový kalkulační a objednávkový systém. Cílem byla maximální jednoduchost a přehlednost. O přesném termínu Vás budeme s předstihem informovat.